Pitchen

In een pitch vertel jij in drie tot vijf zinnen wie je bent en wat je doet. Werkgevers, opdrachtgevers en de mensen in je netwerk moeten je pitch kunnen snappen, onthouden en doorvertellen. En bovenal kunnen voelen dat het klopt wat jij hen vertelt.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen kan pitchen. Of je nu extravert, introvert of wars van marketing bent. Als jij jezelf toestaat om jezelf te zijn en je eigen taal te gebruiken, wint jouw pitch aan geloofwaardigheid. Sterker nog: met je eigen kleur, toon en stijl spreek je die klanten en werkgevers aan die bij jou passen.

Werkwijze

Wil jij jezelf zichtbaar en herkenbaar in de markt zetten? In dit traject stellen wij aan de hand van drie of vier bouwstenen jouw mondelinge pitch samen. Door veel oefenen ontstaat uiteindelijk een concrete, krachtige pitch die congruent is met wie jij bent. Zodat jouw gesprekspartners

binnen een paar seconden weten voor welk probleem jij de oplossing bent!

Voor een goede pitch is het belangrijk dat jij weet wat jouw toegevoegde waarde is. Als jij dit helder hebt, geven wij jouw pitch in 1,5 uur vorm.

Resultaat

Aan het eind van het traject beschik je over alle bouwstenen voor een goede pitch en heb je de kleur, toon en stijl gevonden die bij jou past. Daarna maak jij je pitch jezelf eigen in de praktijk. Hoe vaker jij je pitch vertelt, hoe krachtiger jouw verhaal wordt.

Heb jij je toegevoegde waarde nog niet helder, dan bepalen we in een vrijblijvende telefonische of persoonlijke intake eerst wat er voor nodig is om dit scherp te krijgen. Klik hier voor meer informatie over je toegevoegde waarde ontdekken of aanscherpen.