Individuele begeleiding

Wil jij je professionele identiteit ontdekken, aanscherpen of herijken? Helder kunnen communiceren wat jij te bieden hebt? Hulp bij het bepalen van je richting of juist het concretiseren van de keuzes die je hebt gemaakt? N52° heeft drie modules ontwikkelt die jou helpen bij het ontwikkelen en neerzetten van je professionele identiteit. Elke module is los te volgen, waardoor je op elk gewenst moment kunt instappen. Heb je een vraag die je niet in één van deze modules kunt thuisbrengen? In een vrijblijvend kennismakingsgesprek bekijken we samen wat ik voor jou kan betekenen.

Voor wie?

N52º werkt met en voor ondernemende professionals, zowel zelfstandig als in loondienst. Wat ze met elkaar gemeen hebben is een avontuurlijke geest. Soms spat dit er van af, soms houdt deze zich (nog) diep van binnen schuil. Ze zijn nieuwsgierig en willen onderzoeken wat er buiten hun comfort zone op hen wacht. Ook al is het spannend, ze zijn bereid er voor te gaan. Wil jij ook ervaren hoe verrijkend het is om te werken met hoofd, hart én lef? Ik ga graag het avontuur met je aan!

{

Soms is het belangrijker te weten wat je meeneemt, dan waar je naartoe gaat

Toegevoegde waarde

Je toegevoegde waarde is de reden waarom mensen juist met jou willen werken, waarom bedrijven en organisaties met jou in zee willen. Dit is méér dan de optelsom van je capaciteiten, competenties, vaardigheden en talenten. Vaak heeft het niet eens echt te maken met de dingen die je goed kan. Het is de manier waarop je het doet, die jouw professionele identiteit kleurt.

Hoe vind je nu jouw toegevoegde waarde? Deze laat zich niet makkelijk vangen. Meestal zit het namelijk verstopt in de dingen die voor jou volkomen vanzelfsprekend zijn. Het gaat je zo van nature af, dat je het zelf over het hoofd ziet. N52º helpt je om hier zicht op te krijgen. Lees meer >

Pitchen

Heb jij je toegevoegde waarde helder, dan is de volgende stap het formuleren van je elevator pitch. De naam elevator pitch komt van het idee dat je jezelf overtuigend moet kunnen presenteren, ook als je beperkt de tijd hebt. Het is dus een korte en krachtige mondelinge presentatie van jezelf, waarin je uitlegt wat jij een organisatie te bieden hebt.

Met een goede pitch van drie tot vijf zinnen kun jij jezelf stevig in de markt te zetten. Belangrijk is dat je de woorden kiest die bij jou passen en dat je verhaal congruent is met wie jij bent. Bovenal moet jij je pitch kunnen dragen. Want als jij niet in jezelf gelooft, waarom zou iemand anders het dan wel doen? Lees meer >

Obstakels overwinnen

Investeren in je persoonlijke en professionele ontwikkeling

Investeren in je eigen ontwikkeling is een investering waar je je leven lang profijt van hebt. Voel je echter vrij om contact op te nemen wanneer je je graag verder wilt ontwikkelen, maar de financiële investering als een struikelblok ervaart. We kijken dan samen naar wat wel mogelijk is.